Overslaan en naar de inhoud gaan

SCA zet meer in op corporate brand

De naamsbekendheid moet hiermee worden vergroot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, merkeigenaar van onder andere Demak&;up, Edet, Libresse, Plenty, Tempo en Tena gaat vanaf deze maand de consumenten en B2B-merken wereldwijd ondersteunen met de corporate SCA brand.

related partner content for mobile comes here

In navolging van de introductie van het nieuwe corporate SCA-logo in maart 2013, beantwoordt SCA naar eigen zeggen nu aan ‘de voortdurend groeiende vraag van consumenten om inzicht te krijgen in de herkomst van de producten’.

De corporate brand wordt samen met de B2B- en consumentenmerken gepositioneerd in alle categorieën en markten.

De naamsbekendheid van SCA moet hiermee worden vergroot.

Ceo Jan Johansson: ‘Door een prominente en zichtbare positie in te nemen in alle print- en tv-uitingen van onze merken, willen we het beeld versterken van SCA als een toonaangevend, wereldwijd hygiëne- en bosproductenbedrijf en als een solide en betrouwbaar merk.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in