
SCA, merkeigenaar van onder andere Demak'up, Edet, Libresse, Plenty, Tempo en Tena gaat vanaf deze maand de consumenten en B2B-merken wereldwijd ondersteunen met de corporate SCA brand.
In navolging van de introductie van het nieuwe corporate SCA-logo in maart 2013, beantwoordt SCA naar eigen zeggen nu aan ‘de voortdurend groeiende vraag van consumenten om inzicht te krijgen in de herkomst van de producten’.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensDe corporate brand wordt samen met de B2B- en consumentenmerken gepositioneerd in alle categorieën en markten.
De naamsbekendheid van SCA moet hiermee worden vergroot.
Ceo Jan Johansson: ‘Door een prominente en zichtbare positie in te nemen in alle print- en tv-uitingen van onze merken, willen we het beeld versterken van SCA als een toonaangevend, wereldwijd hygiëne- en bosproductenbedrijf en als een solide en betrouwbaar merk.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee