Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking in strijd om IBM-account

In de strijd om het lucratieve IBM-account hebben de reuzen Omnicom and Interpublic Group (IPG) alles op alles gezet. Zij formeren aparte…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

IBM maakte in mei dat het van de 50 pr-bureaus slechts twee of drie wil overhouden. Deze komen overeen met de nieuwe afdelingen onderzoek en technologie, producten en klantcontact. Om voor één van deze accounts in aanmerking te komen, heeft Omnicom de ondernemingen Brodeur World-wide samen met Ketchum en Fleishman-Hillard ingestuurd. Het is niet duidelijk welk bureau de leiding heeft in deze nieuwe combinatie, maar de samenwerking werkt door tot in de top van de drie bedrijven. Tom Harrison, CEO van de Omnicom-afdeling Diversified Agency Services, zou erbij betrokken zijn.

related partner content for mobile comes here

Binnen IPG gaat TSI, het huidige bureau op het gebied van IBM's technologie, producten en verkoop, samenwerken met de zusterbedrijven Golin/Harris International en Weber Shandwick Worldwide. Daarbij zou TSI de tactische onderdelen voor haar rekening nemen, terwijl Golin/Harris en Weber de strategie in het oog zullen houden. (bron PRWeek US)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in