Samenwerking in strijd om IBM-account
IBM maakte in mei bekend dat het van de 50 pr-bureaus slechts twee of drie wil overhouden. Deze komen overeen met de nieuwe afdelingen onderzoek en technologie, producten en klantcontact. Om voor één van deze accounts in aanmerking te komen, heeft Omnicom de ondernemingen Brodeur World-wide samen met Ketchum en Fleishman-Hillard ingestuurd. Het is niet duidelijk welk bureau de leiding heeft in deze nieuwe combinatie, maar de samenwerking werkt door tot in de top van de drie bedrijven. Tom Harrison, CEO van de Omnicom-afdeling Diversified Agency Services, zou erbij betrokken zijn.
Binnen IPG gaat TSI, het huidige bureau op het gebied van IBM's technologie, producten en verkoop, samenwerken met de zusterbedrijven Golin/Harris International en Weber Shandwick Worldwide. Daarbij zou TSI de tactische onderdelen voor haar rekening nemen, terwijl Golin/Harris en Weber de strategie in het oog zullen houden. (bron PRWeek US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid