Philips kiest Carat International
Philips heeft Carat International gekozen als wereldwijd mediabureau voor consumentenmedia. De keuze volgt op een vier maanden durend…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Carat wordt hiermee het enige mediabureau voor Philips Worldwide. Het bureau bediende al het b-to-b account van Philips. Carat gaat zich bezighouden met communicatie-strategie, mediastrategie en -planning en inkoop. In de mediapitch om het Philips-account waren in eerste instantie ook Initiative Media, MindShare, Omnicom en Mediavest actief. Carat, IM en Mediavest bereikten het laatste stadium van de competitie.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid