RTL en SkillHill haken in op online spelletjesrage


In Nederland spelen al 2 miljoen mensen online behendigheidsspelletjes. Het merendeel van de spelers zijn vrouwen. Volgens Peter Op de Beek, RTL Nederland, pas de dienst goed binnen de internetomgeving van RTL: ‘Wij richten ons namelijk vooral op vrouwen tussen 20 en 49 jaar en dat is toevallig ook de doelgroep die heel enthousiast inspringt op de rage van online behendigheidsspelletjes. Die groep biedt RTL natuurlijk graag een platform.’ Dave Singels van SkillHill: ‘Ik ben blij dat we met RTL een partner hebben gevonden die ons enthousiasme deelt voor online behendigheidsspelletjes. SkillHill voorziet dat deze games zich in de nabije toekomst zullen doorontwikkelen naar mobiel en televisie, media waarin RTL een bijzonder sterke positie heeft. Wij zien RTLGames dan ook als de start van een langdurige samenwerking met RTL die zou kunnen leiden tot het gezamenlijk aanbieden van bijzondere nieuwe diensten.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid