Overslaan en naar de inhoud gaan

RTL en SkillHill haken in op online spelletjesrage

RTL Nederland start deze maand een samenwerking met online spelletjesmaker SkillHill op de site rtlgames.nl. Hiermee wil de zender inhaken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Nederland spelen al 2 miljoen mensen online behendigheidsspelletjes. Het merendeel van de spelers zijn vrouwen. Volgens Peter Op de Beek, RTL Nederland, pas de dienst goed binnen de internetomgeving van RTL: ‘Wij richten ons namelijk vooral op vrouwen tussen 20 en 49 jaar en dat is toevallig ook de doelgroep die heel enthousiast inspringt op de rage van online behendigheidsspelletjes. Die groep biedt RTL natuurlijk graag een platform.’ Dave Singels van SkillHill: ‘Ik ben blij dat we met RTL een partner hebben gevonden die ons enthousiasme deelt voor online behendigheidsspelletjes. SkillHill voorziet dat deze games zich in de nabije toekomst zullen doorontwikkelen naar mobiel en televisie, media waarin RTL een bijzonder sterke positie heeft. Wij zien dan ook als de start van een langdurige samenwerking met RTL die zou kunnen leiden tot het gezamenlijk aanbieden van bijzondere nieuwe diensten.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in