
In de doelgroep 20-49 jaar bleef RTL 4 marktleider met een zenderaandeel van 14,1 procent, gevolgd door SBS 6 (13,8%) en Nederland 1 (13,2%). In de doelgroep boodschappers 20-49 jaar behaalde de zender een zenderaandeel van 14,6 procent.
RTL 5 draait in mei een recordmaand in de eigen doelgroep 20-34 jaar met een zenderaandeel van 12 procent, de hoogste score sinds oktober 2006. RTL 7 scoorde in de doelgroep mannen 20-49 jaar een zenderaandeel van 6,9 procent in het avondtijdvak en RTL 8 haalde in de eigen doelgroep vrouwen 20-49 jaar een zenderaandeel van 3,6 procent.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftVoor SBS is het gezamenlijke aandeel van 28,7 procent het op een na hoogste marktaandeel ooit. Alleen in augustus vorig jaar wisten de drie zenders Net 5, SBS 6 en Veronica dit aandeel te overtreffen. Ook SBS 6 tekende voor het hoogste meimarktaandeel in de bijna 13-jarige historie van de zender met 13,8 procent. Net 5 sloot de maand af met 7,5 procent enbehaalde een marktaandeel van 7,4 procent.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee