Overslaan en naar de inhoud gaan

Retailer van de toekomst volgt meerkanalenstrategie

De dominante retailers van het komende decennium zijn de retailers die de consument via verschillende kanalen en media kunnen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zei Patrick J. Connolly, vice president en hoofd marketing van Williams
Sonoma, een grote exploitant van vijf retail© en catalogusmerken in de
VS. Hij sprak gisteren tijdens de laatste keynote lezing op het DMA©congres in New Orleans. De door Connolly aangeprezen 'multichannel©, multimediastrategie' ' houdt in dat de consument via verschillende
kanalen met het merk wordt geconfronteerd, waarbij elk van de kanalen
een eigen functie vervult.

related partner content for mobile comes here

De winkels zijn volgens Connelly te beschouwen als de 'billboards' voor
het merk, de catalogi als een, overigens winstgevend, advertentiemedium. Dit geldt ook voor internet, dat volgens Connelly vooral een verkoopstimulerend medium is, en niet zozeer een zelfstandig verkoopkanaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in