Overslaan en naar de inhoud gaan

Simplicity Marketing slaat aan bij DMA

Marketeers moeten terug naar de eenvoud om de consument beter van dienst te zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat was de kern van pleidooi voor Simplicity Marketing waarmee Peter Sealy een warm onthaal kreeg tijdens de DMA jaarconferentie in New Orleans. Zo meldt vandaag. Sealy's betoog sluit aan op het Unileverbeleid om het aantal merken drastisch te verminderen. De veelheid aan merken en producten voor elke denkbare niche leidt weliswaar tot een grotere keuze voor de consument, maar die raakt er eerder door in

related partner content for mobile comes here

verwarring. De overdaad gaat bovendien ten koste van de kracht van merken, terwijl er in het internettijdperk juist een grote behoefte is aan sterke, duidelijke merken. Wie het wel goed doen volgens Sealy van wie juist het boek Simplicity Marketing is verschenen? BMW met de simpele keuze uit de 3, 5 en 7-series en Apple met zijn iMac voor de consument en de G4 voor de professional.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in