Overslaan en naar de inhoud gaan

Uitgaven voor PR stijgen in VS met twintig procent

Amerikaanse bedrijven geven dit jaar twintig procent meer uit aan PR dan het afgelopen jaar. Dat blijkt uit een onderzoek van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De grootste toename is te zien op het gebied van investor relations, namelijk elf procent. Public Affairs kende een toename van zeven procent. Het populairst blijft media relations, 42 procent van de uitgaven aan PR gaat daar naar toe.

related partner content for mobile comes here

Kwaliteit van het werk blijft het belangrijkste criteria waarop cliënten hun PR-bureau beoordelen. Maar kundigheid met internet, creativiteit, accountability en de toegang tot invloedrijke personen worden ook steeds belangrijker.

Ook de verhouding tussen cliënt en bureau is onder de loep genomen. Dertig procent van de ondervraagden heeft dagelijks contact met hun PR-bureau. Twintig procent overlegt een keer in de week met het bureau. Het gemiddelde is 2,5 keer in de week. (12-10-2000)

(Bron: PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in