Overslaan en naar de inhoud gaan

Renee van den Oetelaar (Boomerang FT): 'De toekomst moet a seat at the table krijgen'

Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, deelt Renee van Oetelaar inzichten over de 'ongrijpbare next gens'
Renee van den Oetelaar
Renee van den Oetelaar

Renee van den Oetelaar staat aan het hoofd van Boomerang FT,  dochterbedrijf van Boomerang dat de volgende generatie creatief talent (16-24 jaar) een alternatief biedt voor de doorsnee bijbaan en deze groep de mogelijkheid geeft om ervaring op te doen binnen de creatieve industrie. Woensdag 13 september zal zij tijdens ons jubileumevent spreken over de nieuwe generatie in de wereld van digital media. 

related partner content for mobile comes here

 Hoe bezie je de toekomst van jouw vakgebied, digital media?

RvdO: Agency's en adverteerders staan meer open dan ooit voor een nieuwe kijk op advertising, lifestyle en cultuur met de focus op de volgende generatie. De noodzaak om de connectie met volgende generaties te herstellen is ook enorm. Dit omdat de next gens als generatie-groep een hele nieuwe, voor de industrie, onbekende groep is. Zij zijn een eigen creator society en om het in onze termen te zeggen: ze zijn een eigen merk. Eentje die je niet 1, 2, 3, doorhebt laat staan, waar je grip op krijgt. De toekomst van het vakgebied zal voornamelijk een shift zijn naar het begrijpen van (toekomstig)talent, een plek zijn voor hun multi-talentontwikkelingen en het adopten van new-tech en new-media. Vanuit deze shifts claimen bureau's de rol om relevante vertaalslagen te maken voor merken, dat wat zij nu al in het huidige landschap vooral aan het doen zijn.  Ook geldt voor ons vakgebied en misschien wel in ons vakgebied nog meer dan in andere sectoren: waar over de toekomst gesproken wordt, moet de toekomst a seat at the table krijgen. Het zal geen  verrassing zijn dat ik een groot fan ben van deze stelling. 

Waar gaat jouw masterclass over en waarom móeten onze abonnees die volgen?

Ik wil het niet per se een masterclass noemen het is meer een interactive get-together waarin we de standpunten van de Next Gen over onze industrie in de groep gooien om zo mensen uit te nodigen voor hopelijk, interessante discussies.   

Tabel Adformatie Connects 50

Bekijk hier het volledige programma en geef je op.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in