Overslaan en naar de inhoud gaan

Purpose volgens Center Parcs: ‘Familiebanden versterken’

Wat vaker ‘ja’ zeggen tegen je gezin. Center Parcs zegt te weten wat er écht toe doet.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Center Parcs heeft een nieuwe ‘purpose’ geformuleerd en die luidt: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen.’ Die leidraad staat centraal in de campagne die het vakantieparkenmerk deze week lanceerde. Onderdeel daarvan zijn onder meer twee commercials; ‘Vader’ en ‘Moeder’. Dit is de eerste:

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Het consumenteninzicht waar Center Parcs de campagne op zegt te baseren, is dat we uit automatisme vaker ‘nee’ zeggen tegen ons gezin en kinderen dan we zouden willen. Een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zijn de oorzaken daarvan.

 

Versie 'Moeder':

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Onbezorgd
Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe, zegt mensen te willen aanmoedigen ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet: ‘Echt even samen zijn tijdens een onbezorgde vakantie.’

Center Parcs zegt in de komende jaren een nieuwe standaard te willen neerzetten: in zowel beleving, verblijf als samenzijn.

 

Credits
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: NewsLab

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in