Pirelli komt met BMW-achtige minispeelfilms
Pirelli laat bekende regisseurs speelfilms maken die op het internet worden uitgezonden en volgens de bandenfabrikant tot cultobjecten…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Branded entertainment dus, in de trant van de minispeelfilms die Fallon voor BMW bedacht. Leo Burnett Italië en regisseur Antoine Foquà (King Arthur en Training Day) lanceerden deze week de eerste Pirelli-film, die The Call heet. De nogal duistere en van katholieke motieven en symboliek (én auto’s) vergeven film met John Malkovitch als priester en Naomi Campbell als duivelse verleidster duurt bijna tien minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hij is hier te zien. Pirelli gaat in print en televisie reclame maken rond de internetfilm. Elk jaar volgt een nieuwe productie, steeds met steracteurs.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid