Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepsi lanceert Pepsi Pulse in Nederland

PepsiCo Nederland lanceert voor haar merk Pepsi een nieuw platform voor dancemuziek: ‘Pepsi Pulse’. Pulse speelt in op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op wordt het laatste nieuws over dancemuziek online verzameld, gerangschikt en toegankelijk gemaakt voor muziekliefhebbers. Door de inzet van Facebook, Twitter, Instagram en Tumblr worden fans uitgedaagd de mooiste momenten met elkaar te delen. Pepsi treedt hierbij op als curator en deelt zelf ook muziek.

related partner content for mobile comes here

Voor het nieuwe platform werkt het frisdrankmerk onder meer samen met muziekplatforms Club Judge en Substage. Het bureau LikeFriends zal de content managen. Elke week biedt Pepsi een nieuwe DJ-set aan op Pepsi Pulse. Daarnaast worden dit jaar elke vrijdag laatste kaarten weggegeven voor festivals en clubs.

Naast Nederland gaat Pepsi Pulse in meer dan 40 landen live. Eind 2012 werd het platform met succes als eerste gelanceerd in de Verenigde Staten. Daar diende het als thuisbasis voor digitale live-concerten van Nicki Minaj, Katy Perry en Ne-Yo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in