
Op Pepsi Pulse wordt het laatste nieuws over dancemuziek online verzameld, gerangschikt en toegankelijk gemaakt voor muziekliefhebbers. Door de inzet van Facebook, Twitter, Instagram en Tumblr worden fans uitgedaagd de mooiste momenten met elkaar te delen. Pepsi treedt hierbij op als curator en deelt zelf ook muziek.
Voor het nieuwe platform werkt het frisdrankmerk onder meer samen met muziekplatforms Club Judge en Substage. Het bureau LikeFriends zal de content managen. Elke week biedt Pepsi een nieuwe DJ-set aan op Pepsi Pulse. Daarnaast worden dit jaar elke vrijdag laatste kaarten weggegeven voor festivals en clubs.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeNaast Nederland gaat Pepsi Pulse in meer dan 40 landen live. Eind 2012 werd het platform met succes als eerste gelanceerd in de Verenigde Staten. Daar diende het als thuisbasis voor digitale live-concerten van Nicki Minaj, Katy Perry en Ne-Yo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee