Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Vlugt naar Triple Double

Derek van der Vlugt (38) is in dienst getreden van sportmarketingbureau Triple Double.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Vlugt gaat samen met Norberth Korsmit (partner Triple Double) leiding geven aan de creatieve en conceptuele processen binnen het bureau.

related partner content for mobile comes here

Van der Vlugt was de afgelopen 15 jaar werkzaam in diverse functies in marketing en sport, zoals bij Procter & Gamble en Nike. Bij Nike was hij onder andere verantwoordelijk voor de internationale voetbalcampagnes rondom de grote eindtoernooien.

De afgelopen vijf jaar was Van der Vlugt werkzaam als zelfstandig creatief en strategisch adviseur, waarbij hij zich specialiseerde in de ontwikkeling van branded content. Hij was ook directeur van het digitale bureau Lab1111, waar hij leiding gaf aan projecten als ING Jonge Leeuwen en het tweede voetbalscherm van SBS6.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in