Heineken en TBWA winnen Facebook Studio Award
De campagne rondom de Heineken-rugnummers door TBWA\Neboko heeft als enige Nederlandse inzending een bronzen Facebook Studio Award gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Facebook heeft deze week voor de tweede keer de Studio Awards uitgereikt aan campagnes die het afgelopen jaar sociaal, interactief, creatief en succesvol waren op het sociale netwerk. De campagne rondom de oranje shirts met rugnummers van Heineken voor het EK Voetbal is de enige Nederlandse inzending die met een prijs werd beloond.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De hoofdprijs, de Blue Award, ging naar 360i en Draftfcb voor de honderd-dagen-campagne ‘Oreo Daily Twist’, waarbij het regenboogkoekje dat de aftrap markeerde, meer dan 1,3 miljoen likes en reacties opleverde.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBekijk hier de complete lijst met winnaars.
Bron: Adweek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid