Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale ervaring in Karl Lagerfeld conceptstore

Karl Lagerfeld en Emakina hebben in Amsterdam samengewerkt aan een concept store. Digitale innovaties maken deel uit van de winkelervaring.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winkel bevindt zich een pand uit de achttiende eeuw in de Hartenstraat. Naast de prêt-a-porter collecties voor dames en heren worden er ook accessoires, ‘limited edition’ creaties en een boekenselectie van Karl verkoch

related partner content for mobile comes here

De conceptstore biedt ook een digitale ervaring. Shoppers kunnen op iPads de meest recente collecties, video's en nieuwsberichten bekijken, surfen naar Karl.com en foto’s nemen van hun favoriete stukken. Ze worden daarbij ook uitgenodigd om in het digitale gastenboek hun persoonlijk bericht achter te laten voor de designer en hun reactie te posten op de Facebookpagina. Ook kleding passen krijgt een digitale touch; de pashokjes zijn omgetoverd tot look-books, waarin je je eigen look kunt fotograferen en terugzien op touchscreens. Op het scherm breng je dan Karl-geïnspireerde filters aan, waarna je het resultaat weer kan delen in je netwerken. Ook handig: alle medewerkers zijn uitgerust met een draagbare betaalautomaat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in