Overslaan en naar de inhoud gaan

Lotto shirtsponsor wegwielrenners KNWU

Lotto prijkt voortaan als sponsor op het nationale tenue elite wegwielrenners van de KNWU. Pieter van den Hoogenband, Lotto-ambassadeur,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De KNWU is blij over de samenwerking met De Lotto die feitelijk al meer dan 50 jaar oud is. Thorwald Veneberg, technisch directeur KNWU: 'Het sponsorhuis van de KNWU is sinds dit jaar opgedeeld in verschillende modules. Op basis van de door de KNWU ingediende marketingrechten voor het wegwielrennen ontvangt Lotto hiervoor vier posities op het nationale tenue.'

related partner content for mobile comes here

Voor Pieter van den Hoogenband is het belangrijk dat Lotto zichtbaarder wordt voor het Nederlandse publiek: 'De Lotto, opgericht door en voor sporters, is er voor de sport. Spelers die deelnemen aan de kansspelen, zoals Lotto, steunen hiermee automatisch de Nederlandse sport.' In 2012 ontving de KNWU ruim 1,3 miljoen euro van De Lotto.

De naam van Lotto vervang die van de Rabobank die een maand geleden bekend maken te stoppen als shirtsponsor. De Rabobank blijft overigens nog wel als sponsor aan het wielrennen verbonden, onder meer bij het veldrijden en de talenten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in