Overslaan en naar de inhoud gaan

Lidl wint Beste Folder Award 2013

Lidl heeft donderdag de Beste Folder Award 2013 gewonnen. In een online verkiezing nam de discountsupermarkt het op tegen bijna honderd…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan tachtigduizend consumenten brachten hun stem uit op hun favoriete folder. Daarbij kwam die van Lidl als winnaar uit de bus, met 4350 stemmen en een gemiddelde score van 8. De discounter werd op de voet gevolgd door Deen supermarkten en Xenos. In de categorie ‘regionaal’ won de brochure van Foto Klein.

related partner content for mobile comes here

De Beste Folder Awards zijn een initiatief van DDMA Businessgroep Verspreidingen en werden uitgereikt tijden de Nationale Dag van de Brievenbusreclame in Haarlem. De prijs vervangt daarmee de Gouden Deurmat, die zich beperkte tot enkel landelijke folders. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Q&A Research & Consultancy. Consumenten konden gedurende zeven weken een folder beoordelen. Dit gebeurde op zeven aspecten met betrekking op producten, aanbiedingen, lay-out en aantrekkelijkheid.

Waar moet een goede folder aan voldoen? De organisatie van de award vroeg het aan drie ervaren folderliefhebbers. In twee keer twee minuten leggen ze het uit:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in