Overslaan en naar de inhoud gaan

NIMA vakgroep Online Marketing van start

Een aantal marketeers van het NIMA heeft het initiatief genomen voor de nieuwe vakgroep Online Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een aantal marketeers van het heeft het initiatief genomen voor de nieuwe vakgroep Online Marketing.

related partner content for mobile comes here

Belangrijkste ambitie van de groep is een bijdrage te leveren aan het neerzetten van online marketing als een duidelijk afgebakend vakgebied binnen marketing. De snelheid van ontwikkelingen, de vele verschillende strategieën en instrumenten die er nu al zijn, maken het volgens de vakgroep nodig dat er apart aandacht voor komt. In dit geval niet vanuit de techniek (ICT), maar juist vanuit de marketingdiscipline.

De vakgroep richt zich in eerste instantie op de meer senior marketeers die vaak budgethouder en beslisser zijn, maar bij wie de (basis)kennis van online marketing ontbreekt. Dit betreft niet alleen NIMA leden, elke marketeer is van harte welkom om deel te nemen of een bijdrage te leveren.

In het jaarprogramma zal ruimte worden gegeven aan specialisten en ontwikkelingen, maar zal ook aandacht worden besteed aan de toepassingen van online marketing, zoals die nu in praktijk worden gebracht.

De zin & onzin van online marketing op 3 april
De aftrap staat gepland op donderdag 3 april. Onder de titel 'zin en onzin van online marketing' kunnen de aanwezigen kiezen welke onderwerpen de komende tijd veel aandacht moeten krijgen: email marketing, online mediaplanning, zoekmachine marketing, RSS, weblogs, gaming, social networks, convergentie PC/TV, om er maar een paar te noemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in