Nieuwe ‘contextual audiences’ verbindt merken met unieke interessegroepen zonder persoonlijke data te gebruiken
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
Contextual Audiences biedt adverteerders een nieuwe targetingmogelijkheid zonder daarvoor persoonlijke gegevens te hoeven gebruiken. Contextual Audiences lost veel problemen op waar adverteerders mee te maken krijgen nu de uitfasering van third-party cookies eraan komt, bijvoorbeeld op het gebied van bereik, schaalbaarheid en privacy.
In reactie op de snel veranderende en diverse behoeften van adverteerders op het gebied van unieke campagnes, komt de lancering van Contextual Audiences precies op het goede moment. Het biedt de mogelijkheid om de beste campagneresultaten te boeken mét respect voor de privacy van de gebruiker. Aangedreven door de razendsnelle realtime analyse van online content door Liz, zorgt dit voor relevante en actuele doelgroepen die zich altijd blijven ontwikkelen op basis van de nieuwste inzichten. Hierdoor kunnen adverteerders doelgroepen targeten op basis van de inhoud die zij op dat moment consumeren. Dankzij Contextual Audiences kunnen merken zich richten op specifieke interesses van gebruikers in plaats van algemene stereotypen gebaseerd op eerder gedrag. Hierdoor is het mogelijk om de aandacht op het juiste moment te trekken en een zo effectief mogelijke campagne neer te zetten
Contextual Audiences voor ieder campagnedoel
Contextual Audiences biedt merken verschillende manieren om in contact te komen met hun doelgroepen. Zo zijn er kant-en-klare audiences met voorafbepaalde instellingen, zoals ‘Familiegerichte autokopers.’ Ook kunnen merken gebruikmaken van audiences gericht op specifieke gebeurtenissen binnen een bepaald tijdsframe, zoals ‘Black Friday klanten’. Voor campagnes die een zeer toegespitste targeting vereisen zijn er de custom audiences, waarbij gebruik wordt gemaakt van een op maat gemaakt machine learning-model. Kortom, voor iedere campagne is er een passende targeting-methode.
“We zijn de afgelopen jaren gewend (en verwend) geraakt met de opbouw van audiences op basis van persoonlijke data. Dit is grotendeels verleden tijd en we moeten daarom op zoek naar nieuwe zekerheden. De introductie van Contextual Audiences is een goed voorbeeld van Seedtag’s toewijding om adverteerders uitgebreide en flexibele oplossingen te bieden die aansluiten op hun veranderende behoeften. Door gebruik te maken van (custom) Contextual Audiences kunnen we de doelgroep van onze adverteerders nog steeds vinden. Content data en leesgedrag vertellen ons veel over een doelgroep en door dit op een slimme manier te combineren, weten we de audiences op te bouwen. We staan voor een enorme uitdaging de komende periode en je kan alleen antwoorden vinden als je blijft ontwikkelen. Iets waar Seedtag zich continu mee bezighoudt.”
Jeroen Wirz, Country Manager Benelux bij Seedtag
Op deze website lees je meer over Contextual Audiences.
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid