Merken en bureaus kunnen nu contextuele advertenties creëren met Generative AI
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
De nieuwe tool geeft merken en bureaus de capaciteit om op maat gemaakte advertentie-uitingen te creëren op basis van de context van de pagina. Door de nieuwe update profiteren adverteerders van meerdere versies van advertenties die beter passen bij hun online plaatsingen en heeft één enkele advertentie-uiting nu oneindig veel mogelijkheden.
Verbeterde effectiviteit
Liz, het contextuele AI-platform, is vanaf nu uitgerust met Generative AI. Een mooie uitbreiding op de al bekende functionaliteiten van Liz, zoals Deep Learning, Computer Vision en Natural Language Processing. Liz begrijpt de gewenste contexten voor de advertentiecampagne van de klant volledig en creëert vanuit deze informatie prompts om het originele advertentiemateriaal aan te passen voor het best mogelijke resultaat. Het generative AI-platform bouwt nieuwe creatives door middel van insight-gedreven prompts, die specifieke doelgroepen targetten. Deze zijn altijd volledig in lijn met campagne doelen en de briefing van het merk.
Ultramoderne technologie
Al wordt geruime tijd gebruikt om de inhoud van artikelen te categoriseren en reclame-uitingen in een correcte context te plaatsen. Generative AI gaat echter nog een stap verder, door daadwerkelijk ook reclame-uitingen aan te passen sluiten deze naadloos aan op de inhoud van de artikelen waarin de advertenties worden geplaatst. Dit verhoogt de effectiviteit van contextueel advertentiemateriaal nog verder; eerdere studies van Lumen en Xandr toonden al aan dat het op elkaar afstemmen van context en advertentiemateriaal een toename van 20% in de aandacht genereert en de CTR met 1,6x verhoogt. Om ervoor te zorgen dat de creatieve integriteit van een merk altijd wordt gehandhaafd, zal geen enkel ontwerp gebruikt worden zonder dat het gecheckt is door het toonaangevende ontwerpteam van Seedtag. Ze controleren elke AI gegenereerde advertentie voordat deze aan adverteerders wordt gepresenteerd. Hiermee krijgen klanten het beste van twee werelden: ultramoderne technologie met een menselijke touch.
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid