Boost jouw online campagnes omtrent de Olympische Spelen met Computer Vision
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
Seedtag, biedt adverteerders de unieke kans om sport content online te detecteren en te claimen, om zo de kracht van visuele media optimaal te benutten tijdens de komende Olympische Spelen. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door de specifieke Computer Vision mogelijkheden die zijn ontwikkeld. Met het hoogste niveau van brand safety op de markt en zonder het gebruik van persoonlijke data kunnen merken ads leveren die zowel effectief zijn als privacy van gebruikers respecteren.
Computer Vision
Computer vision is één van de krachtigste types van AI. Het omvat het gebied van machine learning dat gedeeltelijk de complexiteit van het menselijke systeem nabootst. Hierdoor kunnen computers objecten in foto’s identificeren en verwerken op dezelfde manier als mensen dat doen. Met behulp van haar image recognition techniek kan Seedtag advertenties leveren met hoge zichtbaarheid. Zo bereiken ze meer dan 500 miljoen gebruikers terwijl deze naar afbeeldingen kijken en content tot zich nemen, op meer dan 3000 premium publishers.
Seedtag’s computer vision technologie is zeer geavanceerd en kan merken helpen consumenten te bereiken door de kracht van, bijvoorbeeld, sport visuals te benutten. Tegelijkertijd helpt het hen ook om negatieve associaties te vermijden. Één van de drijvende factoren achter de ontwikkeling van Seedtag’s computer vision is dat het ontworpen is om zeer schaalbaar te zijn, waardoor dagelijks miljoenen classificaties verwerkt kunnen worden.
Image recognition rondom de Olympische Spelen
De Olympische Spelen beginnen deze maand in de Japanse hoofdstad Tokio. De Spelen omvatten 33 onderdelen en de belangstelling is groot. Als gevolg van de COVID-19 pandemie en het gebrek aan live sportevenementen afgelopen zomer, is er een stijgende trend te zien in consumptie van dit soort content. Wereldwijd is de consumptie van sportnieuws met meer dan 35% gestegen*.
De image recognition technologie detecteert afbeeldingen die expliciet over sport gaan. Zo kunnen er meer dan 30 sporten worden herkend, zoals onder andere atletiek, badminton, basketbal, boksen, wielrennen, schermen, voetbal, golf, handbal, vechtsport, rugby, surfen, zwemmen, tafeltennis, tennis, volleybal en gewichtheffen.
Jorge Payatos, Co-Ceo van Seedtag, zegt: “Tijdens de Olympische Spelen voorzien wij adverteerders van premium inventory om ze in staat te stellen hun merk te associëren met het evenement. Meer dan 70% van de volwassen bevolking vindt Olympische atleten inspirerend*. Met behulp van Contextual AI kunnen adverteerders deze mensen bereiken. Dit doen we door campagnes te integreren in artikelen over deze onderwerpen en waarin deze atleten aan bod komen. Op deze manier kunnen merken profiteren van het ‘halo - effect’ en zich associëren met de waarden die door deze mensen en de verschillende sporten die ze beoefenen, worden vertegenwoordigd.”
Er is veel potentie voor merken om image recognition te gebruiken om brand safety te garanderen en nieuwe potentiële audiences te targeten. Image recognition technologie kan dit binnen een fractie van de tijd die een mens nodig zou hebben (minder dan 100ms). Door de recente veranderingen in privacy wetgeving verandert de manier waarop marketeers gebruik kunnen maken van persoonlijke data. Het is daarom belangrijker dan ooit voor merken om te kijken naar technologie zoals computer vision als een noodzakelijk onderdeel van een succesvolle strategie.
Tot slot
Seedtag biedt een Contextual Full Stack: menselijk begrip van de content, high-impact oplossingen en real time placement optimisation (DPO, Dynamic Placement Optimisation) om ervoor te zorgen dat merk boodschappen naadloos worden geïntegreerd in relevante content. Deze eigen technologie, gebaseerd op de eerste AI in de sector, analyseert online artikelen om zo de targeting te optimaliseren. Het is de enige full-stack advertising suite op de markt, die merken in staat stelt om hun advertentiestrategie te baseren op betrouwbare data en te tonen op de in-content placements die de aandacht van de gebruiker het beste trekken. Dankzij exclusieve publisher partnerships, stelt Seedtag merken in staat hun sponsoring uit te breiden naar de digitale omgeving.
Bronnen:
Seedtag is leider op het gebied van Contextual Artificial Intelligence in Europa en Latam. Door contextuele advertenties te leveren via haar eigen AI-technologie op basis van Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies, door de doelgroep te targeten op basis van hun real-time interesses.
Lees meerSeedtag biedt creatieve en op maat gemaakte oplossingen zodat een merk geïntegreerd wordt in afbeeldingen, video's en content. Om deze advertenties uit te leveren, past seedtag haar eigen AI-technologie toe die redactionele content analyseert en categoriseert en begrijpt op een bijna menselijk niveau. Zo wordt brand safety gegarandeerd en worden advertenties gepositioneerd op de beste content voor elk merk.
Seedtag's creative ad server heeft de kracht om prachtige op maat gemaakte ad units aan te passen aan elke campagne, context en doelgroep. Op deze manier kan seedtag de impact van merken vergroten en maximaliseren door hun boodschap af te stemmen op verschillende doelgroepen in specifieke contexten.
Vandaag de dag heeft het bedrijf meer dan 180 werknemers en een belangrijke internationale aanwezigheid met kantoren in Spanje, Frankrijk, Italië, het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Mexico, Brazilië, Colombia en Duitsland. Bovendien heeft het bedrijf, na een historisch jaar met recordomzet, twee belangrijke overnames gedaan, AtomikAd in Italië en Recognified in Duitsland.
Na zeven jaar ontwikkelen van hun contextuele technologie, is seedtag in staat geweest om verder te gaan dan contextuele targeting, en heeft contextuele data planning tools en real-time inzichten opgenomen in haar aanbod. Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën zoals contextuele lookalike, wat beter presteert dan traditionele contextuele of doelgroep targeting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid