Nieuw activatiebureau: Brand Specials
Het nieuwe bureau Brand Specials gaat zich toeleggen op activatiemarketing en –producties.
Oprichter Bas de Zeeuw heeft 10 jaar ervaring in de promotionele sector en heeft gewerkt voor merken als Grolsch, Nestle en Koninklijke Auping.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met Brand Specials wil hij spraakmakende activatiecampagnes en -producten bedenken en ontwikkelen, maar ook realiseren. De Zeeuw: ‘De markt vraagt nu om creatieve mensen die activatiecampagnes bedenken en maken, met een duidelijk activerend element erin verwerkt.’
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtOm het concept handen en voeten te geven bedacht hij een nieuwe social media-app, naar eigen zeggen een app die een nieuwe toevoeging biedt aan het huidige social medialandschap. De app komt binnen niet al te lange tijd live, aldus de Zeeuw.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid