Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN start b2b ICT-platform: KPN Inspire

KPN komt met een online platform voor de zakelijke klant. KPN wil middels KPN Inspire meer in dialoog komen met deze doelgroep.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KPN hoopt dat COO’s en CTO’s van grote bedrijven met hen in gesprek gaan op het nieuwe platform. Op de site kunnen ze terecht voor advies van ‘peers’, maar ook veel artikelen, cases, whitepapers, interviews, en video’s over de nieuwe mogelijkheden op het gebied van ICT.

related partner content for mobile comes here

Een team van experts - ‘Inspirators’ - dat voor nationale en internationale topbedrijven werkt, zal continue updates en content delen op het platform en in gesprek gaan met de bezoekers, ook via Linkedin en Twitter.

KPN wil zich hiermee positioneren als expert in de markt.

Amsterdams marketing en technologiebureau DigitasLBi heeft het platform gebouwd.

KPN Inspire betekent volgens KPN een transformatie in de klantencommunicatiestrategie. Van de traditionele focus op het product en oplossingen, naar een dialoog met haar doelgroep. Het doel van deze dialoog is dat deze online begint en zal worden voortgezet tijdens evenementen door heel het land.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in