Unilever en Procter & Gamble: zeepoorlog
Unilever eist dat de wascapsules van Procter & Gamble’s Ariel binnen een week uit de schappen van winkels verdwijnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Afgelopen donderdag diende daartoe een rechtszaak in Den Haag. Het betreft de vloeibare, driekleurige wascapsules, die Procter & Gamble produceert onder het merk Ariel.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Unilever brengt soortgelijke capsules van Omo en Robijn op de markt, en claimt het patent op de wascapsule-technologie te hebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSUnilever eist nu dat de pakken Ariel binnen een week uit de schappen van winkels verdwijnen. De rechter komt over een week met de uitspraak.
Het is niet bekend of Unilever ook andere producenten van vloeibare wastabletten (onder andere Henkel brengt met Persil en Dixan soortgelijke capsules op de markt) gaat aanklagen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid