D66 wil minder online Ster-reclame
Online Ster-reclame moet aan banden worden gelegd om de markt niet verder te verstoren.
Dat gaat D66 vandaag voorstellen tijdens de behandeling van de mediabegroting, zo meldt De Telegraaf. De partij kreeg het tijdens het herfstakkoord voor elkaar dat de extra bezuiniging van 50 miljoen euro op de publieke omroep werd geschrapt, maar vindt dat de NPO online de markt niet verder mag verstoren. Dat zegt D66-Kamerlid Verhoeven tegen de krant.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Online reclame is voor de Ster nu niet aan regels gebonden, maar Verhoeven wil dat dit nu wel gebeurt. ‘Dat betekent bijvoorbeeld: geen programmaonderbrekende spotjes, geen sluikreclame en een maximale lengte van commercials.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaBron: De Telegraaf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid