
Amsterdam is als eerste aan de beurt. KLM-medewerkers versturen een week lang tweets over hun favoriete restaurants, logeeradressen, koffiezaakjes en exposities in de stad. Plus wat interessante weetjes over rare lokale gebruiken. De content moet reizigers triggeren een ticket naar Amsterdam te boeken.
Alle tips en foto’s worden weergegeven op een digitale stadsplattegrond op localeyes.klm.com. Via deze website zijn de tips ook beschikbaar voor niet-Twitteraars.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeKLM deed onderzoek en vond dat 62 procent van de Twitteraars geïnteresseerd is in andere landen en culturen, en 55 procent in reizen. Ze zoeken op Twitter naar activiteiten, hotels, uitgaansgelegenheden en zelfs reisbestemmingen.
Bron: Emerce
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee