Overslaan en naar de inhoud gaan

Gouden Loeki naar John Doe's Olli

Feyenoord-fans hebben massaal gestemd op de Olli-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Gouden Loeki is in de Gashouder in Amsterdam uitgereikt aan John Doe/ASR en Diergaarde Blijdorp. De commercial kreeg de meeste stemmen van het publiek. Dit werd vooraf al flink aangejaagd via de fanpage van Olli

related partner content for mobile comes here

ASR-Diergaarde Blijdorp &;Olli&; van John Doe (Regie: Hein Mevissen)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Volgens Ster-directeur was het een spannende strijd. Verzekeraar a.s.r. was in hoofdsponsor van Feyenoord en gunde Diergaarde Blijdorp een deel van dat seizoen de plek van hoofdsponsor op het voetbalshirt. Giovanni van Bronckhorst en zijn zoontje speelden, naast de nieuw gecreeerde mascotte Olli, de hoofdrol in de commercial. 

De overige genomineerden waren: 

Volkswagen &;Das Hund&; DDB (Regie: Mattias Schut, Czar)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Gamma &;Baby&; TBWA\Neboko 

Campina &;Judo meisje&; TBWA\Neboko (Regie: Ismael, Pink Rabbit)

Toyota &;Opa en oma&; Launched Amsterdam


De eerdere Ster Gouden Loeki winnaars waren achtereenvolgens: KLM ‘Zwanen’ (1995), Rolo ‘Olifant’ (1996), Melkunie ‘Bommetje’ (1997), Calvé Pindakaas ‘Goal!’ (1998), Gouden Gids ‘Haai’ (1999), Dommelsch ‘Archeoloog’ (2000), Centraal Beheer Achmea ‘Rio’ (2001), Calvé Pindakaas ‘Voetballertje’ (2002), Amstel ‘Klussen’ (2003), Centraal Beheer Achmea ‘Leeuw’ (2004), Planet Internet ‘Moderne Technieken’ (2005), Centraal Beheer Achmea ‘Acupunctuur’ (2006), KPN ‘Goeiemoggel’ (2007), SP ‘Thuiszorg’ (2008), Heineken ‘Walk-in Fridge’ (2009), Calvé Pindakaas ‘Pietertje’ (2010) en T-Mobile ‘Altijd Samen’ (2011). In 2012 was ‘Lekker lang bellen’ van Telfort de grote winnaar.
 
De opbrengsten van de stemmen doneert Ster aan de Serious Request-actie van 3FM. Het bedrag wordt vrijdagmiddag 20 december bekendgemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in