Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiele operators moeten bedrijven meer bieden dan e-mail

Mobiele operators mikken voor hun groei meer en meer op bedrijven, maar de business-oplossingen die ze hebben inzake dataverkeer zijn nog…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoeksbureau schreef er een rapport over, genaamd ‘The role of the mobile operators explained: time to face up to reality’. Tenzij mobiele operators meer werk maken van het aanbieden van IT-diensten, zullen ze elkaar blijven bestoken met diensten met lage waarden, zoals e-mail. E-mail in het mobiele dataverkeer is immers een volumemarkt, echter geen markt van toegevoegde waarde. Mobiele aanbieders riskeren dus in een prijsconcurrentiespiraal terecht te komen met een toepassing waar ze grote volumes op zullen draaien.

related partner content for mobile comes here

Bedrijven verwachten niet minder dan volledige gebiedsdekking, e-mail en een aantal andere basisdiensten. Datamonitor raadt de operators, indien ze zelf niet meer diensten kunnen aanbieden, aan om partnerships te vormen met Value Added Resellers en System Integrators.

(6minutes)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in