Mobiele operators moeten bedrijven meer bieden dan e-mail


Het onderzoeksbureau schreef er een rapport over, genaamd ‘The role of the mobile operators explained: time to face up to reality’. Tenzij mobiele operators meer werk maken van het aanbieden van IT-diensten, zullen ze elkaar blijven bestoken met diensten met lage waarden, zoals e-mail. E-mail in het mobiele dataverkeer is immers een volumemarkt, echter geen markt van toegevoegde waarde. Mobiele aanbieders riskeren dus in een prijsconcurrentiespiraal terecht te komen met een toepassing waar ze grote volumes op zullen draaien.
Bedrijven verwachten niet minder dan volledige gebiedsdekking, e-mail en een aantal andere basisdiensten. Datamonitor raadt de operators, indien ze zelf niet meer diensten kunnen aanbieden, aan om partnerships te vormen met Value Added Resellers en System Integrators.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS(6minutes)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid