Overslaan en naar de inhoud gaan

Michiel van der Schaaf en 3 anderen naar Dietz Communicatie

Michiel van der Schaaf komt van Utrecht Marketing. Hij legt zich bij Dietz toe op gebieds- en citymarketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Inmiddels is Michiel van der Schaaf gestart als coördinator citymarketing Arnhem en als kwartiermaker voor het nieuwe toeristisch bedrijf voor de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei.

related partner content for mobile comes here

Economische waarde van dorpen

Michiel van der Schaaf: ‘Citymarketing krijgt de laatste jaren echt het karakter van een volwassen bedrijfstak, die rechtstreeks invloed heeft op de economische waarde van dorpen, steden en regio’s. De steeds complexere vraagstukken vragen niet alleen om continuïteit en het bouwen van brede allianties. De ervaring die Luc Dietz en zijn team daarin hebben opgebouwd, vormt een ideale basis om ook voor gebieds- en citymarketing een strategische partner van formaat te zijn.’

Citymarketing Innovatie Award 2014

Als initiatiefnemer van het vernieuwde gastvrijheidsprogramma van de stad Utrecht won Van der Schaaf met Toerisme Utrecht de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2014. Eerder was hij marketeer bij onder andere ABN Amro, Nuon, Interpolis en Vodafone.

Naast Van der Schaaf zijn ook Iesja Westerbeek (medior adviseur), Marnix Janssen (adviseur) en Casper Paulich (adviseur online communicatie) bij Dietz aan de slag gegaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in