Meer bestedingen aan online dan aan tv in VS
Voor het eerst zijn de online bestedingen in de Verenigde Staten hoger dan de tv-bestedingen.
Volgens cijfers van Nielsen kwamen de reclamebestedingen aan online in 2013 uit op 42,8 miljard dollar, terwijl de tv-bestedingen 40,1 miljard dollar waren. Volgens IAB is het voor het eerst dat adverteerders in de VS het meeste aan online besteedden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De groei in vergelijking met 2012 was 17 procent.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisVerder blijken de bestedingen aan mobiel voor het derde jaar op rij verdrievoudigd te zijn. In 2013 kwamen die bestedingen uit op 7,1 miljard, een groei van 110 procent. Daarmee heeft mobiel nu een aandeel van 17 procent in de totale bestedingen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid