Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaxplain wint aanbesteding GVB

Er komt een gerichte zichtbaarheidscampagne voor de nieuwe dienstregeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zondag begint de nieuwe dienstregeling van de Amsterdamse openbaar vervoersorganisatie GVB. Mediaxplain is afgelopen november aangesteld als verantwoordelijke voor de mediastrategie en –inkoop van de campagnes voor de Amsterdamse stadsvervoerder. Het bureau trapt af met een mediastrategie voor de nieuwe dienstregeling. &;Na afloop van de campagne kan geen enkele OV reiziger zeggen dat hij of zij niet op de hoogte was van deze nieuwe dienstregelin, stelt Robert Möhring, accountverantwoordelijke bij Mediaxplain.

related partner content for mobile comes here

Afgelopen zomer schreef GVB een aanbesteding uit voor een mediabureaus. Mediaxplain won de aanbesteding. Gera van het Bolscher, marketingcommunicatiemanager: &;GVB krijgt de komende jaren te maken met een aantal uitdagingen, waaronder ook de komst van de Noord/Zuidlijn. Daar bereiden wij ons strategisch en operationeel op voor. We willen de reizigers verrassen, de verwachtingen overtreffen. Dat is ambitieus, maar we zijn er elke dag mee bezig. Met Mediaxplain als partner verwachten we een doelgerichte en doelgroepgerichte aanpak.&;

De mediastrategie die Mediaxplain voor deze campagne heeft ontwikkeld, is gebaseerd op een aanpak waarbij de vier belangrijkste knooppunten in de stad leidend zijn. Onder meer sociale media, regionale media, mobile ads via GPS en outdoorlocaties rondom deze knooppunten worden ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in