Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital agency RIDE start Virtual Reality-label

VR RIDE gaat zich specifiek richten op de creatie en productie van 360-graden en Virtual Reality-video’s voor merken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amsterdamse bureau ziet kansen in de techniek die steeds toegankelijker wordt. Daarnaast kan de bestaande content volgens bedrijf nog veel beter.

related partner content for mobile comes here

&;Platforms als YouTube, Facebook, Hulu en Netflix zijn inmiddels geoptimaliseerd en de hardware wordt steeds goedkoper en beter. Daardoor denken wij dat content steeds meer de bepalende factor gaat worden&;, aldus RIDE-oprichter Edwin Tromp. &;In de afgelopen periode hebben we veel geëxperimenteerd met Virtual Reality en zijn we steeds enthousiaster geworden. Net als onze klanten. De ervaring voor gebruikers wordt zo realistisch, dat nieuwe concepten ontstaan.&;

VR RIDE gaat content produceren vanuit een paar belangrijke uitgangspunten, maar moet een goede VR-video de kijker op een eenvoudige manier activeren. De gebruiker moet direct begrijpen wat hij moet doen. Tromp: &;Omdat de techniek nog redelijk nieuw is, betrekken we klanten in een vroeg stadium bij onze garage-reviews.&;

RIDE zegt al meerdere aanvragen ontvangen te hebben van huidige en potentiële klanten. Meer informatie is te vinden .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in