Overslaan en naar de inhoud gaan

9 BN’ers schrijven voorleesboek voor donatiecampagne Ronald McDonald Kinderfonds

Het zijn o.a. de band MainStreet, tv-kok Hugo Kennis en kinderpopster Dirk Scheele. De campagne gaat vandaag van start
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse Donatiecampagne van McDonald’s voor het Ronald McDonald Kinderfonds start vandaag met de lancering van Het Grote Familie Voorleesboek. Als partner van het Ronald McDonald Kinderfonds heeft McDonald’s dit boek gemaakt in samenwerking met negen bekende Nederlanders. In december is Het Grote Familie Voorleesboek op wehkamp.nl/kinderfonds voor 10 euro te koop. Daarnaast kan tijdens de Donatiecampagne iedere gast bij McDonald’s van zijn of haar bestelling een Kinderfondsbestelling maken door 0,50 euro te doneren. Deze donaties en de volledige opbrengst van het boek gaan naar het Ronald McDonald Kinderfonds.

related partner content for mobile comes here

Droomverhalen

Om als ouder(s) en kind samen weg te kunnen dromen en even niet te denken aan ziek zijn, heeft McDonald’s als partner van het Ronald McDonald Kinderfonds Het Grote Familie Voorleesboek gemaakt, in samenwerking met negen bekende Nederlands. Het voorleesboek bestaat uit negen korte ‘droomverhalen’, die bedacht zijn door de band MainStreet, tv-kok Hugo Kennis, kinderpopster Dirk Scheele, tv-presentator Klaas van Kruistum, tennisspeler Jacco Eltingh, actrice en presentatrice Yvonne Coldeweijer, zangeres Tyra Wiertz, bekend paardenliefhebber Jesse Drent en natuurlijk Ronald McDonald Kinderfonds-ambassadeur Yvon Jaspers.

Op de foto: Marja van Bijsterveldt, directeur Ronald McDonald Kinderfonds, ontvangt het eerste exemplaar van Het Grote Familie Voorleesboek van Manu Steijaert, algemeen directeur McDonald’s Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in