Overslaan en naar de inhoud gaan

MS Mode brengt ode aan de vrouwelijke rondingen met #curvepower

Met de campagne wil MS Mode nog eens extra benadrukken dat iedere vrouw curves heeft en hier trots op mag zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel dun of graatmager als vrouwelijk schoonheidsideaal de dienst uitmaakt in de media, is de gemiddelde Nederlandse maat toch echt maat 42. MS Mode vond het hoog tijd voor een herwaardering van de vollere vrouw en haar rondingen, met de campagne .

In de manifestfilm krijgen alle vrouwen die graag hun rondingen laten zien een stem. ‘Deze vrouwen weten dat hun rondingen de kracht hebben om te betoveren en te verleiden. En curvepower is hun strijdkreet.’

related partner content for mobile comes here

2015

MS Mode heeft zich altijd gericht op de curvy vrouwen en maakt mode voor vrouwen met maat 40 of meer. Met deze campagne wil MS Mode nog eens extra benadrukken dat iedere vrouw curves heeft en hier trots op mag zijn.

Via de en Facebook roept MS Mode dan ook iedere vrouw op om haar curvepower moment te delen. De campagne vertaalt zich direct door in de collecties van MS Mode. Kledingstukken worden specifiek ontworpen op de rondingen van vrouwen.

Credits
Bureau: BeyenMeyer
Strategie: Quinten Reehuis en Wicher Le Poole
Concept: Roeland Verboom, Henk Oortwijn, Wil Oortgijs, Francel van der Schilden
CSD: Lodewijk van der Peet
Account en RTV productie: Merel de Zeeuw
Productiemaatschappij DPPLR
Regie: Maarten Groen
Productie: Lotte Kwak en Niels Visser
DOP: Myrthe Mosterman
Edit: Basha de Bruijn
Music & Sound: Niels den Otter en Guido Maat (Audentity)
Opdrachtgever MS Mode
Ceo/sales director: Machiel Lagerweij
Brand & PR Manager: Brigitte Stolk
Styliste: Daphne de Jonge

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in