Overslaan en naar de inhoud gaan

Tegeldepot scoort internethit met knotsgekke sloopkogel-commercial

De film werd binnen 24 uur ruim 100.000 keer bekeken op Dumpert en YouTube.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het  Zeewolde besloot zijn communicatiestrategie eens &;radicaal&; over een andere boeg te gooien.

related partner content for mobile comes here

Daarbij trof het met  de perfecte partner, die eerder een internethit scoorde met de over the top-commercial ;Chicks love Diks&; voor autoverhuurbedrijf Diks.

De film zit vol absurde situaties en bevat alles wat een internethit nodig heeft: naakt, brute kracht en de aanstekelijke lach van André Pronk.

&;We hebben weer ons best gedaan om het internet plat te slaan, dit keer letterlijk&; aldus Elian Wils, creative director Big Shots.

De campagne is sinds 26 november online te bekijken.

Credits
Verantwoordelijke bij klant: Florus Immerzeel
Bureau: Big Shots
Creatie: Bram Koopman, Elian Wils, Alwyn Wils
Regie: Bram Koopman
DOP: Robbert Nieuwenhuijs
Sound design: Filip Degernäs
VFX: Stein Roeland
Productie: Joline Delhaas

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in