Overslaan en naar de inhoud gaan

Voedingscentrum klant bij Canday

Het bureau werd gekozen na een competitie onder drie creatieve bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Voedingscentrum Canday heeft geselecteerd voor de landelijke introductie van de nieuwe Schijf van Vijf. Met name de verfrissende, integrale en actuele aanpak van Canday sprak het Voedingscentrum aan.

Kitty van Wijk, senior communicatieadviseur van het Voedingscentrum): &;Onder invloed van de verschillende eet-, smaak- en subculturen die Nederland rijk is én dankzij nieuwe wetenschappelijke inzichten is de Schijf van Vijf de afgelopen jaren geëvolueerd. Dat maakt de nieuwe Schijf van Vijf zoals we die in het voorjaar van 2016 gaan introduceren nog relevanter en toepasbaarder voor een breed publiek,&; aldus Van Wijk. &;We willen dat iedere Nederlander er zelf mee aan de slag gaat; om zo zijn/haar eetpatroon gezond(er) te maken volgens eigen (smaak)voorkeuren.&;

Met het crossmediale communicatieconcept dat Canday heeft ontwikkeld gaat het Voedingscentrum deze nieuwe Schijf van Vijf nu opnieuw onder de aandacht brengen. 

Van Wijk: &;Canday heeft ons verrast met een aanpak waarbij zelfkritisch vermogen, dialoog, interactie en co-creatie een belangrijke plaats innemen.&;

related partner content for mobile comes here

Carlijn Danser (creatief strateeg bij Canday): &;De Schijf van Vijf is geen "met het vingertje" opgelegde levensstijl, maar een "tool" of leidraad waarmee iedere Nederlander elke dag een eigen invulling kan geven aan gezond en gevarieerd eten.&;

Barry de Waal (concept & copy): &;Daarbij staat dus niet zozeer de Schijf van Vijf zelf centraal, maar wat je daar als individu zelf aan hebt en mee kunt.&;
Martijn Rijken (Concept Director Art & Partner): &;We hebben gekozen voor outside-in storytelling, waarbij we inhoud en voorlichting gaan verpakken in een voor de consument herkenbare, laagdrempelige en aansprekende omgeving.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in