Overslaan en naar de inhoud gaan

15 Merken en SBS Broadcasting geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau

De bedrijven feliciteren de kinderhulporganisatie met het 50-jarig bestaan in een door Worldfamous geproduceerde spot.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven werden gevraagd SOS Kinderdorpen - dat vandaag 50 jaar geleden werd opgericht - te steunen door 5 seconden mediaruimte te doneren. 15 Merken deden mee, met als gevolg dat de komende 3 dagen 15 verschillende 5-seconden-felicitatiespots worden uitgezonden op SBS6, Net5, SBS9 en Veronica.

related partner content for mobile comes here

Dit is de spot van Rabobank:

  

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De overige 14 merken die meedoen aan de actie zijn: 100%nl magazine, Auping, Dr. Oetker, Parship, OMD Nederland, Dr. Hauschka, Vriendin, SBS9, Veronica, Net5, SBS6, Streetwise, Katja en Corendon.

Over SOS Kinderdorpen

helpt 80 duizend kinderen die er alleen voor staan aan familie in 134 landen en gebieden. Ook zorgt de organisatie voor het versterken van kwetsbare families en gemeenschappen, zodat kinderen bij hun eigen familie kunnen opgroeien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in