15 Merken en SBS Broadcasting geven SOS Kinderdorpen zendtijd cadeau


Bedrijven werden gevraagd SOS Kinderdorpen - dat vandaag 50 jaar geleden werd opgericht - te steunen door 5 seconden mediaruimte te doneren. 15 Merken deden mee, met als gevolg dat de komende 3 dagen 15 verschillende 5-seconden-felicitatiespots worden uitgezonden op SBS6, Net5, SBS9 en Veronica.
Dit is de spot van Rabobank:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
SOS jubileum actie ism SBS_ voorbeeld met logo
De overige 14 merken die meedoen aan de actie zijn: 100%nl magazine, Auping, Dr. Oetker, Parship, OMD Nederland, Dr. Hauschka, Vriendin, SBS9, Veronica, Net5, SBS6, Streetwise, Katja en Corendon.
Over SOS Kinderdorpen
SOS Kinderdorpen helpt 80 duizend kinderen die er alleen voor staan aan familie in 134 landen en gebieden. Ook zorgt de organisatie voor het versterken van kwetsbare families en gemeenschappen, zodat kinderen bij hun eigen familie kunnen opgroeien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid