Overslaan en naar de inhoud gaan

MarketResponse lanceert klantvriendelijkstebedrijf.nl

Vanaf vandaag wil onderzoeksbureau MarketResponse op zoek gaan naar klantvriendelijke ervaringen van consumenten via de site…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf vandaag wil onderzoeksbureau MarketResponse op zoek gaan naar klantvriendelijke ervaringen van consumenten via de site . Bedrijven kunnen op deze website hun klantvriendelijkste klantcase plaatsen.

related partner content for mobile comes here

Uit vooronderzoek van MarketResponse blijkt dat de consument zich nog steeds regelmatig ergert aan het gebrek aan klantbewustzijn onder bedrijven. Onvriendelijk personeel is de grootste ergernis van consumenten bij een winkelbezoek.

De Nederlandse consument vindt het niet klantbewust als bedrijven slechte service verlenen, problemen niet (goed) oplossen of personeel in dienst heeft met een ongeïnteresseerde houding. De consument stelt steeds meer eisen aan dienstverlening en verwacht daarbij optimale service, aldus MarketResponse.

Men winkelt het liefst bij bedrijven met meedenkend en eerlijk personeel met een hoge servicegerichtheid.

Tijdens de uitreiking van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland op 22 september wordt dit jaar voor het eerst een nieuwe prijs geïntroduceerd. De ervaringen die consumenten en bedrijven achterlaten op de website dingen mee naar de prijs voor 'Rode Loper van 2009'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in