MarketResponse lanceert klantvriendelijkstebedrijf.nl
Vanaf vandaag wil onderzoeksbureau MarketResponse op zoek gaan naar klantvriendelijke ervaringen van consumenten via de site www.klantvriendelijkstebedrijf.nl. Bedrijven kunnen op deze website hun klantvriendelijkste klantcase plaatsen.
Uit vooronderzoek van MarketResponse blijkt dat de consument zich nog steeds regelmatig ergert aan het gebrek aan klantbewustzijn onder bedrijven. Onvriendelijk personeel is de grootste ergernis van consumenten bij een winkelbezoek.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe Nederlandse consument vindt het niet klantbewust als bedrijven slechte service verlenen, problemen niet (goed) oplossen of personeel in dienst heeft met een ongeïnteresseerde houding. De consument stelt steeds meer eisen aan dienstverlening en verwacht daarbij optimale service, aldus MarketResponse.
Men winkelt het liefst bij bedrijven met meedenkend en eerlijk personeel met een hoge servicegerichtheid.
Tijdens de uitreiking van het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland op 22 september wordt dit jaar voor het eerst een nieuwe prijs geïntroduceerd. De ervaringen die consumenten en bedrijven achterlaten op de website dingen mee naar de prijs voor 'Rode Loper van 2009'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid