Overslaan en naar de inhoud gaan

Mannelijk communiceren: Bavaria Stuntmail

Bavaria probeerde mannen weer mannen te laten zijn door ze naar de 90-seconden commercial 'Call of the wild' te laten kijken. Tevergeefs,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Want Nederlandse mannen zijn (net als iedereen) niet meer ontvankelijk voor tv-commercials, en blijken daarnaast ook nog eens wild enthousiast over de nieuwe ...

related partner content for mobile comes here

Maar en geven niet op... het biermerk komt nu met een reeks hulpmiddelen variërend van zelfhulpboeken tot een uiterst mannelijk geïllustreerde printcampagne

En met de dienst Bavaria StuntMail.

Via de website kunnen zogenaamde 'onmannelijke' mailberichten (bijvoorbeeld als je je excuus moet maken, of een complimentje moet geven) gepersonaliseerd worden en voorzien van een echte stunt op video (door stuntman Nash Edgerton) en ingesproken tekst.

Je kunt kiezen uit zeven verschillende stunts, tientallen boodschappen en ruim duizend van te voren in-gesproken namen. Creatie:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in