Overslaan en naar de inhoud gaan

Gebruiker grijpt de macht online

De gebruiker grijpt de macht op internet. Webcontent afkomstig van gebruikers zelf zet nu de toon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de tweede editie van ‘Het Nationaal Internetonderzoek’ van . Het onderzoek laat zien dat internet een onmisbare factor is in het leven van de consument, maar e-mail en zoekmachines spelen niet meer de grootste rol.

related partner content for mobile comes here

Vraag- en aanbodsites en filmpjes, foto’s en artikelen van gebruikers zelf winnen enorm aan populariteit. Ook internetbankieren blijft terrein winnen, net als online reserveren en shoppen. Internet komt daarmee dus ook steeds meer commercieel tot ontplooiing.

Irritatie over spam neemt steeds grotere vormen aan. Spam wordt zowel door de consument als de ‘professionele’ gebruiker als de grootste irritatie beschouwd. Onder de ‘professionele’ internetgebruikers worden vooral het internetbankieren (22%) en weblogs en podcasts (15%) als belangrijkste nieuwe ontwikkelingen gezien van de afgelopen jaren.,br>Het onderzoek is uitgevoerd onder het Nederlands publiek door TNS/Nipo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in