AD met interactieve dagbladadvertenties
AD NieuwsMedia komt met interactieve dagbladadvertenties en is daarvoor een samenwerking aangegaan met pluk.
Pluk, een joint venture van KPN en BarTrack, maakt koppeling tussen dagbladadvertenties met de website van de adverteerder mogelijk. Adverteerders kunnen een ‘plukcode’ toevoegen aan hun advertentie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Door de
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieuplukcode te sms’en naar pluk (7585) kan de lezer informatie die hem of haar
interesseert via de mobiele telefoon opslaan op een
persoonlijke website van pluk. Thuis kunnen zij dan inloggen op de site en de additionele informatie van die advertentie bekijken.
Adverteerders kunnen op deze manier printadvertenties verrijken met audiovisuele informatie op internet. Ook wil het AD adverteren zo meetbaar maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid