Overslaan en naar de inhoud gaan

Elsevier Media wordt Reed Business Media

Elsevier Media Amsterdam en Online Sales Amsterdam gaan per direct verder onder de naam Reed Business Media Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze nieuwe groep wordt geleid door twee salesdirectors: Frank-Paul ter Berg en Martijn Standaart. Herman Bos is benoemd tot group marketingmanager.

related partner content for mobile comes here

De twee verkoopafdelingen worden gebundeld om multimediale proposities te kunnen bieden aan adverteerders in Elsevier, Fem Business, Bizz en zibb.
Reed Business zegt hiermee tegemoet aan de wensen van klanten, die steeds meer vragen naar multimediale proposities en een aantoonbare Return-on-Investment op de ingezette communicatiemiddelen.

Het team gaat werken in 7 brancheteams, ieder verantwoordelijk voor een sector: ICT, Financiën, Automotive, Lifestyle, Zakelijke Dienstverlening, MKB en Internationaal. Elk brancheteam bestaat uit specialisten voor print en online.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in