Overslaan en naar de inhoud gaan

TV sponsoring in the Long Tail

Soms probeer ik de knop in mijn hoofd even helemaal om te zetten. Dan probeer ik open minded en door een geheel nieuwe bril naar dezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tijdens een van deze sessies, ontdekte ik iets. Interessant voor merken, marketeers en believers in the Long Tail? Wel een beetje wiskundig, maar rekent u even mee.

related partner content for mobile comes here

Tijdens de K1 GP2005 in het Tokyo Dome, was Windows XP een van de sponsors. De wedstrijd tussen talent Ruslan Karaev en Musashi werd 21 minuten Live uitgezonden op ESPN. En herhaald op EuroSport. Dus 42 minuten TV exposure voor Windows XP.

Maar, nieuwe kansen komen snel. Want het gevecht van 21 minuten is inmiddels ook al 26.011 keer bekeken op YouTube! Windows XP profiteert via de Long Tail op deze manier niet alleen van 42 minuten TV exposure, maar ook nog eens van 546.000 minuten)ruim 9.000 uur' extra exposure en branding op het web.

Er zijn ook zat TV items die 1.000.000 keer of meer bekeken worden op YouTube! Een tip? Sponsor spraakmakende sport events, met TV exposure. En profiteer van duizenden uren gratis branding via the Long Tail! Ideetje voor Vista of Red Bull?

Bekijk En vergeet uw stopwatch er niet bij te pakken. Nu genoeg out of the box gedacht, ik duik mijn koker weer in...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in