Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie-bureaus zijn briljant!

Nog geen week geleden postte ik op deze site: 'Communicatie-bureaus te dom?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nog geen week geleden postte ik op deze site: 'Communicatie-bureaus te dom?' Wat blijkt, SCAN heeft onderzoek gedaan en ik - 'de opdrachtgever' - ben zelf te dom! Lieve lezers, nog even niet te hard handenwrijven. Ik baseer mij op een stukje uit Adformatie, het blad van de reclamewereld, en wij bevinden ons hier op de blog van PR/Communicatie; zeg maar gerust een andere planeet. Ten eerste is de kans dus groot dat dit niet over u gaat, maar over uw reclamevrienden. Ten tweede zijn de resultaten mij nog wat onduidelijk. Het kan dus heel goed zijn dat u en ik even dom zijn.

related partner content for mobile comes here

Als intelligente/goede opdrachtgevers worden genoemd: Bolletje, Heineken, IBM, Iglo, Nestlé, Shell (retail), TNT Post en, last but not least, Wellens Herenmode. Spannend! Maar zijn dit nu ook de ondernemingen die de afgelopen periode de beste communicatieresultaten hebben neergezet? Dat zou dan ook aantoonbaar/meetbaar moeten zijn, niet? Of werken de beste opdrachtgevers dan toch weer met de domste bureaus en blijft het eindresultaat zo mooi de middenmaat houden?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in