Overslaan en naar de inhoud gaan

Maxlead en Transhair winnen Search Engine Marketing Award 2007

Searchenginemarketingbureau Maxlead wint dit jaar de Search Engine Marketing-Award voor Transhair, een instituut voor haartransplantaties…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Searchenginemarketingbureau Maxlead wint dit jaar de voor Transhair, een instituut voor haartransplantaties en plastische chirurgie.

related partner content for mobile comes here

De jury, bestaande uit voorzitter Jeroen van de Wiel, Paul Petermeijer (Twinkle), Keesjan Deelstra (auteur ' Zoekmachinemarketing') en Rik Burger (Accenture) was niet unaniem, maar koos uiteindelijk de gepresenteerde case van Transhair, door de degelijkheid van het verhaal, maar met name door de succesvolle koppeling tussen CRM en zoekmachinemarketing.

Ook een sterk punt: Transhair rekende de klantwaarde door bij het berekenen van de uiteindelijke conversie, in plaats van alleen leads. Want wie bereik je, en wil je die wel bereiken?

Een minder punt volgens de jury was dat de winnaar in zijn presentatie niets zei over Search Engine Optimisation, en de jury gaf ook nog een advies: kijk wat meer naar de usability van je website, want ook daar valt veel te winnen.

Andere genomineerden waren opleidingsbedrijf ProEducation (die de zoekmachinemarketing geheel zelf had gedaan), en SEM-bureau TrafficBuilders, met klant Huis en Hypotheek.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in