
80.000 Nederlanders hebben dit jaar hun stem uit gebracht voor de irritantste commercial en de irritanste BN'er in een commercial. Cif van Unilever en Louis van Gaal (Mediamarkt) vielen in de prijzen. Zij wonnen een zogenaamde Loden Leeuw, een persiflage op de felbegeerde Lions die jaarlijks worden uitgereikt aan de beste commercials in Cannes.
De prijzen werden uitgereikt in het Trospragramma Radar op Nederland 1. Beide winnaars waren niet naar de studio gekomen om de bedenkelijke prijs in ontvangst te nemem. In de zaal zat wel een vertegenwoordiger van Mediamarkt. Hij vond zijn Loden Leeuw een mooie Prijs.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeVan Gaal wilde het beeldje zelfs niet in ontvangst nemen toen het hem werd aangereikt op de het trainingsveld van voetbalclub AZ.
Beetje flauw hoor...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee