Overslaan en naar de inhoud gaan

Cif en Van Gaal 'winnen' Loden Leeuw

80.000 Nederlanders hebben dit jaar hun stem uit gebracht voor de irritantste commercial en de irritanste BN'er in een commercial. Cif van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

80.000 Nederlanders hebben dit jaar hun stem uit gebracht voor de irritantste commercial en de irritanste BN'er in een commercial. van Unilever en Louis van Gaal (Mediamarkt) vielen in de prijzen. Zij wonnen een zogenaamde Loden Leeuw, een persiflage op de felbegeerde Lions die jaarlijks worden uitgereikt aan de beste commercials in Cannes.

related partner content for mobile comes here

De prijzen werden uitgereikt in het Trospragramma op Nederland 1. Beide winnaars waren niet naar de studio gekomen om de bedenkelijke prijs in ontvangst te nemem. In de zaal zat wel een vertegenwoordiger van Mediamarkt. Hij vond zijn Loden Leeuw een mooie Prijs.

Van Gaal wilde het beeldje zelfs niet in ontvangst nemen toen het hem werd aangereikt op de het trainingsveld van voetbalclub AZ.

Beetje flauw hoor...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in