KRO lanceert nieuwe imago-campagne
De campagne bestaat onder meer uit radio- en tv-idents, imago- en ledenwerfspots, advertenties in KRO-bladen, een interactieve website en grote posters in abri’s. De uitingen werden gemaakt door The Brand Hotel. De campagneposters zullen vanaf 15 december twee weken lang in abri’s door het hele land te zien zijn. Ledenwerfspots, advertenties en televisie- en radio-idents vanaf 9 december. In januari zullen de imagospots, waarin onder andere Anita Witzier en Rob Kamphues een rol spelen, op televisie van start gaan.
In alle uitingen staat een momentopname van Goed Leven door gewone mensen centraal. 'De KRO wil mensen verbinden, prikkelen en inspireren tot actief optimisme, positieve kracht en menselijkheid. Samengevat wil de KRO inspireren tot ‘Goed Leven’', zo staat in het persbericht.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDirectievoorzitter Koen Becking is enthousiast over de campagne. “Goed Leven is een volgende stap voor de KRO, een actievere uitwerking van ‘Het gevoel dat je wilt delen’.” Volgens Becking past Goed Leven bij de KRO. “Dat komt ook tot uiting in onze programma’s: in de gekozen onderwerpen, in de bijzondere verhalen van gewone mensen. Maar ook in de manier waarop de programma’s worden gemaakt: met respect en oog voor schoonheid, zoekend naar de waarheid, authenticiteit en het goede in mensen. Ook dat is Goed Leven, door de KRO.”
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid