Overslaan en naar de inhoud gaan

KRO lanceert nieuwe imago-campagne

KRO lanceert vandaag zijn nieuwe imagocampagne met als thema 'Goed leven'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne bestaat onder meer uit radio- en tv-idents, imago- en ledenwerfspots, advertenties in KRO-bladen, een interactieve website en grote posters in abri’s. De uitingen werden gemaakt door The Brand Hotel. De campagneposters zullen vanaf 15 december twee weken lang in abri’s door het hele land te zien zijn. Ledenwerfspots, advertenties en televisie- en radio-idents vanaf 9 december. In januari zullen de imagospots, waarin onder andere Anita Witzier en Rob Kamphues een rol spelen, op televisie van start gaan.

related partner content for mobile comes here

In alle uitingen staat een momentopname van Goed Leven door gewone mensen centraal. 'De KRO wil mensen verbinden, prikkelen en inspireren tot actief optimisme, positieve kracht en menselijkheid. Samengevat wil de KRO inspireren tot ‘Goed Leven’', zo staat in het persbericht.

Directievoorzitter Koen Becking is enthousiast over de campagne. “Goed Leven is een volgende stap voor de KRO, een actievere uitwerking van ‘Het gevoel dat je wilt delen’.” Volgens Becking past Goed Leven bij de KRO. “Dat komt ook tot uiting in onze programma’s: in de gekozen onderwerpen, in de bijzondere verhalen van gewone mensen. Maar ook in de manier waarop de programma’s worden gemaakt: met respect en oog voor schoonheid, zoekend naar de waarheid, authenticiteit en het goede in mensen. Ook dat is Goed Leven, door de KRO.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in