Overslaan en naar de inhoud gaan

Banken uit de gratie als werkgever

Financiële instellingen verliezen aan populariteit bij jonge hoogopgeleiden, zo blijkt uit jaarlijks onderzoek van het weekblad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nummer 1 is net als in 2006 elektronicaconcern Philips, gevolgd door Shell. Unilever is terug te vinden op een vierde plek. Nieuwe binnenkomers in de top tien zijn de politie, onderzoeksinstituut TNO en supermarktconcern Ahold.

Onder vrouwen is Rabobank wel nog steeds favoriet. Bij allochtonen en leidinggevenden staat Shell bovenaan. laat jaarlijks onderzoeken hoe hoogopgeleiden tegen de arbeidsmarkt aankijken. Dit jaar namen in totaal 6414 hoogopgeleiden deel aan het onderzoek (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in