KPN daagt Pretium opnieuw
'Pretium probeert zich te profileren over de rug van KPN', aldus een woordvoerder van KPN tegen het ANP. In de advertentie, die onder de kop 'Heeft KPN werkelijk bijna
20.000 klanten gekaapt?' in De Telegraaf en de Volkskrant werd geplaatst, stelt Pretium dat KPN zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan 'slamming'.
Van slamming is sprake wanneer vastetelefonieklanten die gekozen hebben voor een andere aanbieder ongevraagd en zonder hun medeweten van aanbieder wisselen. In dit geval zouden klanten van Pretium door KPN, dat beheerder is van het vastetelefonienet, zijn teruggehaald.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
Spotta
KPN stapte onlangs al eens naar de rechter omdat Pretium reclame maakte met een ‘laagstekostengarantie' die het zijn klanten aanbiedt. De rechter
verbood Pretium deze term in openbare reclame-uitingen te gebruiken omdat die claim niet kan worden waargemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid