Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN daagt Pretium opnieuw

KPN gaat concurrent Pretium voor de rechter dagen naar aanleiding van een paginagrote advertentie van Pretium die vanochtend in twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Pretium probeert zich te profileren over de rug van KPN', aldus een woordvoerder van KPN tegen het ANP. In de advertentie, die onder de kop 'Heeft KPN werkelijk bijna
20.000 klanten gekaapt?' in De Telegraaf en de Volkskrant werd geplaatst, stelt Pretium dat KPN zich op grote schaal schuldig heeft gemaakt aan 'slamming'.

related partner content for mobile comes here

Van slamming is sprake wanneer vastetelefonieklanten die gekozen hebben voor een andere aanbieder ongevraagd en zonder hun medeweten van aanbieder wisselen. In dit geval zouden klanten van Pretium door KPN, dat beheerder is van het vastetelefonienet, zijn teruggehaald.

KPN stapte onlangs al eens naar de rechter omdat Pretium reclame maakte met een ‘laagstekostengarantie' die het zijn klanten aanbiedt. De rechter
verbood Pretium deze term in openbare reclame-uitingen te gebruiken omdat die claim niet kan worden waargemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in