Overslaan en naar de inhoud gaan

Verticaal zoeken biedt reizigers overzicht en gemak

Reisje boeken via internet. Tien jaar geleden ondenkbaar, nu eerder norm dan uitzondering. Nederlandse internetbedrijven gaan de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook het aantal Amerikaanse travel portals groeit als kool, maar , , en trekken daar voorlopig nog aan het langste eind. Vanuit de US wordt wel al transparantie geboden in het online aanbod via speciale travel search engines.

related partner content for mobile comes here

Expedia betrad overigens als eerste de Europese markt. Maar Travelocity is sinds een paar jaar ook actief op zowel de als de toeristische markt. Zelfs het Nederlandse domein is via het Nederlandse merkenbureau Shield Mark.

Nadat de reisbranche als eerste affiliate marketing op grote schaal inzette (o.a. Bookings met hotelreserveringen), waren aanbieders uit deze sector er ook als de kippen bij toen search zijn intrede deed. Kort geleden vielen me enkele artikelen op die geplaatst zijn door aanbieders uit de en search industrie.

Vooral verticaal zoeken in het onoverzichtelijke aanbod binnen de sector komt in deze berichten aan de orde. Wie bouwt er als eerste een travel search engine voor het Nederlandse reispubliek?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in